Vind snel het antwoord op je vraag

FAQ

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigd, ontvang je een tweede mail om het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een Track en Trace-code, waarmee je je pakket kan volgen.

Ontvang ik een betalingsbevestiging?

Bij een betaling met iDEAL, kan de bestelling alleen voltooid worden door een succesvol betalingsproces. De betalingsbevestiging voor deze betaalmethode wordt dan direct in het browservenster weergegeven.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kan ik ook op mobiele apparaten bestellen?

Natuurlijk kan je op elk moment via je tablet of smartphone bij ons iets bestellen. Bezoek gerust onze website via je mobiele webbrowser en scroll door onze, voor mobiele apparaten, optimeerde website.