Meest gestelde vragen

Please read our FAQ before sending us a message.

Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?

Nee, om bij ons te shoppen heb je geen account nodig, klik hiervoor in het registratieformulier op ;Meld je als gast aan en volg het bestelproces. We raden je echter wel aan om een account aan te maken om je zo de best mogelijke shopping ervaring te kunnen bieden. Daarnaast kun je in je account ook altijd alle informatie over je laatste bestellingen vinden.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Bij FERARUM kan je betalen met:

 

  • iDEAL

 

 

Wat moet ik weten over iDEAL?

Wanneer je betalen kiest via iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de door jou gekozen bank. Hier kan je zonder voorafgaande registratie eenvoudig, veilig en zeker betalen. Je bestelling wordt dankzij de directe overschrijvingsbevestiging gelijk verwerkt en we sturen je meteen een bevestigingsmail. Wanneer je iets retour stuurt wordt het bedrag terug op je rekening gestort.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 2 – 4 werkdagen. Wanneer het iets drukker is kan de levertijd iets langer zijn. Tijdens het bestelproces wordt ook altijd aangegeven wanneer jouw pakket ongeveer geleverd zal worden.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigd, ontvang je een tweede mail om het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een track & trace code, waarmee je je pakket kan volgen.

Wat kan ik doen wanneer ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk gratis terugsturen. Het zou fijn zijn moest je op je retourformulier aangeeft wat er mis mee was zodat wij dit snel kunnen controleren en ervoor kunnen zorgen dat je je geld zo snel mogelijk terug krijgt.

Contactformulier